amandahallonnordin

Alla inlägg under september 2011

Av Amanda Nordin - 17 september 2011 16:37

Hej! Jag har inte haft lust att blogga på länge. Jag har börjat vara ute och de istället för att sitta vid datorn. Iallafall så var det länge sen jag skrev så de borde ju ha hänt nånting. Jo! Simon har gätt upp, Nu hjälper han mig istället, Duktig pojk dedär, Därimot har Markus börjat hålla på! -.- . Jag har fått en ny Mp3! :D en rosa -,- men de gör väll inget när man får den gratis? ehm... Jag har tyvvär gått ocvh käratner mig i Mitchel Cave! Han ee heeet! Och han har en röst från himmlen ;o Jag har skaffat mig lite fans på Gthotel.Org, Genom att jag va lite player förut. Men nu har jag niboR <3 och ja jag trodde han hette nibor irl innan han sa att det stog baklänges xP Gullit snäll ä han å! Varför jag va player? Jag vet inte xD det är ju inte direkt riktigt liv ;o Men jag lärde mig nått av att inte kalla mina killar till samma rum... SMART ASS! sååe jaae nu vet typ alla vem Epiicfaiil är xP Sen e jag sjuuuuukt social överallt och ingenstans, Jag kan sitta och skrika i ett rm :$ men de e ju kul då killar skriker med eller flummar med mig :) Iallafall så ska jag va med emma och ella nu :D jag kanske får dom att shuffla med mig nere i källar'n  nu :) heeeeidoo :* 

Av Amanda Nordin - 3 september 2011 17:43


Heej :D


Skrev av mig lite där uppe. Jag har inte gjort så mkt i går eller idag.
Har skit tråkigt och börjar bli lite hyper. Kom på att jag inte ha varit med Oliver på 3 dagar o.o konstigt nog. Men jaja han e tråkig just nu, vill mer va med hans brorsa av nån konstig anledning ;o Just nu lyssnar jag på Jedward som jag av nån konstig anledning började gilla. Tyckte först dom såg ut som bögar men där ser man. Håller fortfarande fast vid att Justin Bieber är bög (: Är lite halv förkyld och trött. Men det hindrar inte mig att sitta vid datorn. Men det hindrar mig att gå på skolan på måndag... Får jag hoppas. Då slipper jag rövhålet som finns på skolan. Hate him ;). Ger inge namn efter som han vet själv vem han är :). Ingen person jag gillar direkt ;o men ingen jag hatar heller ;o. Ahh.. Jag använder för mycket ord och smileysar x''D serni!? där kom en till D': JAG VILL VARA MED WILLE D: och två till där då ;O och en till.. Jaja xD jag har tråkigt. RANDOM VARNING! Vill gå till min mys Calle och snusa på honom lite



  Freya i bakgrunden

Av Amanda Nordin - 1 september 2011 17:47

Så nu kommer bilder på kläderna... Dock bara skor och ett par strumpbyxor. Men jag får ett par jeansshorts och linnen också.

skor <3
 

Strumpbyxor <3
 

Så :D gladast över skorna ;o

Av Amanda Nordin - 1 september 2011 16:51

Hej :)

Idag har jag varit på skolan. allting har varit som samma. Men iallfall så har jag och mamma suttit och kollat på lite kläder. Jag ville ha nya skor tills vi ska åka till turkiet, då vi åker den andra oktober :D bilderna på sakerna kommer snart :) Jusst nu sitter jag och väntar på att Emma ska komma så jag har nått att göra. Men jag kommer nog höra " Kan vi vara med oliver nu????" All tha time ;o


~Det var två år sen du lämmnade mig Charlie, Någon jag saknar att prata med, att cama med, att skratta med. Du var en underbar pojke Charlie. Men alla lever inte längre... Jag saknar dig♥~


Hejdå :*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska jag ha?
 Dagens sång?
 Veckans sång?
 Månadens sång?

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards