amandahallonnordin

Direktlänk till inlägg 6 januari 2012

Hej hej ^^

Av Amanda Nordin - 6 januari 2012 00:31

Hej hej!


Jag upptaderade inte igår på grund av.. att jag inte orkade ^^
jag gjorde inte så mycket anorlunda igår så det var inte så intressant att läsa om.

Iallafall så kollade jag på en film med mor min idag som gick på tv4 med Johnny Depp. Jag och mamma älskar Johnny och det är därför jag kollar på lite knasiga filmer som denna. Den hete Finding Neverland. Handlade om en man( Johnny) som hittar ett barn under en bänk och börjar prata med barnet som har en väldig fantasi. Han börjar vara med barnen i den familjen. Johnny är en författare i filmen och börjar skriva en historia om den här pojken som hete Peter. Alltså leder historian till Peter Pan. Deras mamma blir allvarligt sjuk och vill hitta " neverland " Och därför skapar Johnny en pjäs om det här i deras hus och hon hittar då " Neverland " innan hon dör. Själv tyckte jag att filmen var lite halvtråkig. Tycker att hans andra filmer är mycket bättre. Efter det satt jag och smsade med min kompis och sen gick jag till Ella som fyllde år idag ^^ Där hade jag kul, igentligen ville jag att Ella skulle sova här men det vart inte så :c Jusst nu sitter jag och lyssnar på BOTDF och tråkar lite. Fantiserar om att jag skulle hitta en kille som heter Isac ( Tack Lovisa för det underbara namnet (A) ) och att han ser ut som en scene kille <//3 nejmen jag måste hitta snyggare killar i sundsvall än alla andra killar jag hittar på skolan och lite runt om i bergeforsen och söråker. Märkte idag att min kusin va med min " Stora " kärlek som jag var kär i i nåra månader sen kom hans lillebror och va lite sötare bara för att han var kortare än storebror då. Men jag har märkt att inga killar i sundsvall är snälla eller riktigt kloka i huvet. Det finns EN ENDA kille i sundsvall som jag litar på och han heter Alfred. Han har faktiskt något innanför pannbenet även fast jag inte vill visa att jag tycker så, Sorry <//3 Sen Alfred är en av alla killar i sundsvall som kan dedär med stil, Och nej jag bryr mig inte om nån kille i klassen ser detdär och säger OMG AMANDA ÄR KÄR I ALFRED, jag står för vad jag säger. Igentligen vill jag flytta till GBG eller STHLM bara för killarna, Även till Uppland bara för killarna värkar mycket snällare där, Rätta mig om jag har fel. Men mina föräldrar går såklart som vanligt inte med på att flytta.

Jag kommer börja med olika " Teman " eller vad jag ska kalla det, här på bloggen. Det kommer vara typ " Dagens film " eller " Dagens Låt " och typ sånna saker. Ska bara fixa " Bilder " till det så att ni vet vad jag pladdrar om ^^ Jag kommer ställa er frågor och sånt och ni får självklart länka eran blogg eller skicka frågor till mig. Orkar inte skriva så mycket mer nu för jag tror jag ska sova snart.

ByeBye ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Nordin - 3 februari 2012 20:53

Döröm. Esch. Jag är en super bra bloggare.Hinner fan inte med att blogga .-.Ska te hästskrälle imorn och mysa, så blire väll att rida Annikas häst om hon är där och om de inte är för kaaaallt.jaja .-. ska gå å lägga mig snart tror jag.. eller inte.Fö...

Av Amanda Nordin - 20 januari 2012 23:57

Har inte bloggat på länge men jag har annat att göra. Iallafall så blir det att åka till GBG med Ella i sommar om mamma och pappa går med på det. Orkar fan inte åka till STHLM för att träffa en person jag inte känner. Ska färga håret snart, imorn hop...

--

Av Amanda Nordin - 13 januari 2012 23:37

Hej! har inte bloggat på länge. har inte hunnit efter som jag tränar,går i skolan, är med kompisar, pluggar och spelar sims, så jag har lite att göra. Litet snabbt inlägg bara för att jag inte orkar skriva.. ...

.-.

Av Amanda Nordin - 8 januari 2012 21:28

Hejhej!Sitter och spelar sims medans jag smsar med Lovisa. Tråkigt som vanligt. MEN NÅTT SOM ÄR SÅ FÖRBANNAT KUL ÄR ATT JAG KANSKE SKA VA MED IDA IMORN! :D Känner att jag inte har träffat henne på länge <//3 Iallafall så var jag och Ella på birren...

Av Amanda Nordin - 8 januari 2012 02:08

HelluliAa jag vet snyggt jag skrev. Men it dosen't matter. Iallafall nu när jag har suttit och lanat med Ella så har jag kommit på saker jag ska göra när det gäller att förbättra bloggen. En liten lista.   1. Teman, Som " Dagens låt " Dagens outf...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken ska jag ha?
 Dagens sång?
 Veckans sång?
 Månadens sång?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards